Łowicz reklamuje Kaszotto i Risotto (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa dań gotowych Kaszotto i Risotto marki Łowicz (Maspex). Akcję przygotowały Brasil, Trzask i Starcom.
Kaszotto i Risotto to nowości w portfolio marki Łowicz. Dania są gotowe do spożycia w kilka minut po podgrzaniu w kuchence mikrofalowej. Obecnie dostępne są cztery różne dania do wyboru: Kaszotto z kaszą bulgur, papryką i czerwoną fasolą, Kaszotto z kaszą pęczak, kukurydzą, fasolką szparagową, Kaszotto z kaszą gryczaną, cebulą i suszonymi podgrzybkami, Risotto z ryżem, jarmużem i suszonymi pomidorami.
Spot reklamowy podkreśla szybki czas przygotowania posiłku (2 minuty) oraz jego walory smakowe.
Obok reklamy telewizyjnej promocja oparta jest na szerokich działaniach BTL oraz digitalowych. Komunikacja pojawiła się w przestrzeniach sklepowych, na kanałach VOD, w social mediach oraz w postaci banerowej. W największych miastach w Polsce widnieją bilbordy. Komunikację uzupełnają działania PR.
Spot przygotowała agencja Barsil, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Działania digitalowe przygotowała agencja Trzask.
Dołącz do dyskusji: Łowicz reklamuje Kaszotto i Risotto (wideo)