Krzysztof Dłużniewski szefem marketingu Jokr
Krzysztof Dłużniewski został senior marketing managerem w JOKR, aplikacji q-commerce umożliwiającej codzienne zakupy z dostawą w 15 minut.
Krzysztof Dłużniewski w Jokr będzie odpowiadał za strategię marketingową firmy w Polsce.
Dłużniewski przez ostatnie lata pracował w Mondelēz International, gdzie jako brand manager odpowiadał za kompleksowe działania dla marek Milka & Nussbeisser. Wcześniej rozwijał w Polsce oraz krajach bałtyckich ciastka z portfolio takich marek jak TUC, Belvita, Barni (Lubisie) oraz Milka. Z branżą FMCG związany jest od ponad 8 lat, ma szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego.
- Budowa strategii komunikacji dla tak dynamicznej organizacji, jaką jest Jokr, na tak błyskawicznie zmieniającym się rynku, jakim jest quick commerce, to ogromne wyzwanie. Jestem jednak przekonany, że moje doświadczenie w połączeniu z silnym zespołem działu marketingu i komunikacji pozwoli osiągnąć nam sukces i wspólnie zrewolucjonizować to, jak Polacy robią codzienne zakupy - podkreśla Dłużniewski.
Jokr od kwietnia w Polsce
Jokr to platforma oferująca codzienne zakupy z dostawą w 15 minut. Firma od kwietnia działa w Warszawie i planuje dalszą ekspansję w stolicy oraz w innych miastach. Aplikacja oferuje szeroki wachlarz produktów dostarczanych bezpośrednio z położonych w danej dzielnicy mikro-magazynów.
Platforma Jokr została założona przez Ralfa Wenzla, byłego członka zarządu SoftBank i Delivery Hero oraz twórcę firmy Foodpanda. Wśród współzałożycieli platformy jest Piotr Lagowski, który odpowiada za rozwój firmy w Europie Centralnej i Afryce. Wcześniej budował i rozwijał takie firmy jak Foodpanda (Delivery Hero), Quandoo czy WeWork. Jokr działa już w Mexico City (Meksyk), Limie (Peru) i São Paolo (Brazylia). W planach jest szybka ekspansja, m.in. w Nowym Jorku (USA), Bogocie (Kolumbia), a także w kolejnych miastach Europy i Ameryki Łacińskiej.
W Jokr inwestuje m.in. HV Capital, wśród inwestorów znalazł się także południowo-amerykański oddział Softbanku, czyli największy fundusz VC na świecie, w którego portfolio znajdują się m.in. Alibaba, Uber, TikTok, Nvidia czy Tier Mobility. Do grona inwestorów wspierających projekt dołączył również polski fundusz VC Market One Capital (MOC), który zainwestował m.in. w Tier Mobility, Packhelp, Genially a wcześniej w Docplanner czy Brainly.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Dłużniewski szefem marketingu Jokr