„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
W 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2016 roku wyniosła 43 715 egz. Względem poprzedniego roku była ona niższa o 11,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska) - spadek o 19,49 proc. do 29 772 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 9,76 proc. do 22 199 egz.
Z kolei na kolejną lokatę spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 21,95 proc. do 21 218 egz.
Na ostatniej pozycji znalazł się dwumiesięcznik „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 8 280 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 23,71 proc.
Średni wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w ub.r. stopniał o 12,07 proc. do poziomu 21 763 egz.
W grudniu 2016 roku liderem wśród pism męskich był „Playboy”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2015 roku zmniejszyła się o 21,67 proc. do 39 070 egz.
Drugi był „Men’s Health” (37 207 egz.; spadek o 5,96 proc.), który wyprzedził „CKM” (21 011 egz.; w dół o 24,09 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem listopadowo-grudniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” wyniosła 10 229 egz., po wzroście względem czwartego numeru o 10,19 proc. - jedynym w zestawieniu. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego 2015 roku.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”