SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3,02 mln widzów programu „Uwaga! Koronawirus” w TVN

Specjalny program TVN „Uwaga! Koronawirus” gromadzi średnio 3,02 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Nowy program „Uwaga! Koronawirus” na antenie TVN oglądać obecnie można codziennie około godz. 19.25 (tuż po głównym wydaniu „Faktów”, począwszy od 17 marca br. Pierwsze piętnaście odcinków specjalnego cyklu śledziło średnio 3,02 mln osób. Przełożyło się to na 19,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię przyciągnął odcinek programu z 22 marca, który śledziło średnio 3,55 mln widzów.

- W naszym programie poruszamy codzienne problemy naszych widzów. Zaproszeni przez nas eksperci odpowiadają na najważniejsze  pytania. Program jest na antenie od nieco ponad dwóch tygodni, cieszymy się, że w tym czasie zdobyliśmy zaufanie i sympatię widzów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Rejnowicz, producentka cyklu.

W ramach cyklu „Uwaga! koronawirus” eksperci odpowiadają na najważniejsze pytania o zdrowie, dementują nieprawdziwe doniesienia i podpowiadają jak najskuteczniej chronić się przed zakażeniem. Każde wydanie trwa około 10 minut, emitowane jest w TVN codziennie o godz. 19.25 (tuż po „Faktach”), począwszy od 16 marca br.

Od wtorku, 17 marca audycja realizowana jest z mobilnego studia nagraniowego „Uwagi!”, które mieści się w elektrycznym autobusie miejskim.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 3,02 mln widzów programu „Uwaga! Koronawirus” w TVN

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mały problem
TVN nawet na koronawirus potrafi zrobić interes. Grunt, to tak podkręcić atmosferę, żeby ludzie się bali (vide tvn24), a potem dawaj, idziemy za ciosem i robimy totalny dramat i to tak, że relacje korespondentów wojennych z pierwszej linii frontu w porównaniu z rozmowami tzw zdalnymi z np ludźmi w kwarantannie lub tzw ekspertami, to pikuś i cienizna. I dlatego, musiałem odejść od oglądania tvn i tvn24 bo w sianiu paniki są mistrzami.
0 0
odpowiedź
User
Pdk
Zbijanie kasy na tragedii światowej, pięknie...
0 0
odpowiedź
User
Wdse
Trudno, żeby program nie miał trzech milionów, skoro po ,,Faktach" leci.
0 0
odpowiedź